Νικολά Τέσλα: Η αστρολογική βιογραφία μιας ιδιοφυΐας

ASTROTEAM GUEST
26/11/2020

O Νικολά Τέσλα ήταν εφευρέτης, μηχανολόγος και ηλεκτρολόγος μηχανικός, γνωστός για τη την επαναστατική συμβολή του στους κλάδους του ηλεκτρισμού και μαγνητισμού στα τέλη του 19ου αιώνα και αρχές του 20ου.

Η φουτουριστική Ιδιοφυΐα του διαφαίνεται από τον Ουρανό στον 1ο οίκο, που κάνει εξάγωνο με τον Ποσειδώνα στον 12ο, σαν να έπαιρνε εμπνεύσεις από το υπερπέραν ενώ και ο ίδιος πίστευε ότι ήρθε από άλλο πλανήτη. Εκεί, στον 12ο οίκο, βρισκόταν και ο Δίας στον Κριό να του δίνει άπειρες σπίθες έμπνευσης και πρωτοπορίας, σίγουρα παρμένες από το ασυνείδητο.  Ο Ερμής του στους Δίδυμους στον 3ο οίκο (και Κυβερνήτης 3ου) : αεικίνητος και πολυμήχανος, εύστροφος, μαζί με Κρόνο για πειθαρχία και επίπονη μελέτη, τον καθιστούν ένα από τα λαμπρότερα μυαλά της Μοντέρνας Εποχής.

Ο Ερμής κυβερνήτης και του 6ου οίκου του, που εκεί ο Άρης του έδωσε επιδέξιο χέρι για να φτιάχνει τις μηχανές του με χειρουργική ακρίβεια, ενώ η Σελήνη ακούραστη, ταγμένη στον σκοπό που τόσο αγαπούσε (Αφροδίτη κυβερνήτης του 1ου οίκου αλλά και εμπεριεχόμενη κυβερνήτης του 6ου). Ο Τέσλα ξεχνούσε να κοιμηθεί… το μυαλό του υπερλειτουργούσε και υπέφερε. Αυτό-καταστροφικός όπως φαίνεται και από τον Πλούτωνα κοντά στον Ωροσκόπο, όμως σίγουρα κατά βάθος ένας άνθρωπος με ρομαντικό όραμα για το μέλλον. Τελικά, ο Βόρειος Δεσμός του στον 12ο μας δείχνει ότι αυτός ο άνθρωπος εκπλήρωσε το κάρμα του, υπηρετώντας την ανθρωπότητα ( Βόρειος στον Κριό= Η ταυτότητα, το Εγώ ηγείται δυναμικά και πρωτοποριακά).

Ο Τέσλα είχε πολλές κρίσεις στη ζωή του με πολλά καταστροφικά γεγονότα (πάλι Πλούτωνας στον Ωροσκόπο), ενώ η καριέρα του δεν αναγνωρίστηκε όσο θα έπρεπε (Κρόνος κυβερνήτης 10ου και 11ου παραδοσιακά, και ο Ήλιος τετράγωνο με τους Δεσμούς), πέρασε χρόνια στην αφάνεια, θεωρήθηκε τρελός και μετά θάνατον ξεχάστηκε. Μόλις τη δεκαετία του 90′, ο Τέσλα άρχισε να έχει την αποδοχή και την αναγνώριση του κοινού, ως μια εξέχουσα προσωπικότητα στον επιστημονικό χώρο, όπως του υποσχόταν η Σύνοδος του Ηλίου του με τον Βασιλικό Απλανή Αστέρα Σείριο.

Βασικά Στοιχεία Γενέθλιου Χάρτη

Το βόρειο ημισφαίριο του χάρτη του έχει 10 πλανήτες /σημεία έναντι του νοτίου που έχει μόνο 4. Σίγουρα λοιπόν ένας άνθρωπος εσωστρεφής.

Επίσης το ανατολικό ημισφαίριο είναι πιο έντονο από το δυτικό που δείχνει ότι η προσωπική του εξέλιξη καθώς και η συνεισφορά στο συλλογικό Καλό, ήταν βασικά μελήματα της ζωής του.

Έχει δυο πυρήνες στο ωροσκόπιο του: τον Αιγόκερω και τον Καρκίνο. Αυτό το παρορμητικό δίπολο τονίζει περισσότερο την εργατική αλλά και την εσωστρεφή του φύση.

Ο πατέρας του ήταν ιερέας (Ήλιος στον 4ο τρίγωνο με Ποσειδώνα στο 12ο) και η μητέρα του ήταν καλή στις χειροτεχνίες και στις μηχανικές μικρο-κατασκευές (Σελήνη σύνοδος με Άρη στον 6ο).

Ο Τέσλα είχε πολλά αδέλφια όπως φαίνεται από τον πλούσιο 3ο οίκο και την ακμή του στους Διδύμους, ενώ ο Κρόνος στον ίδιο οίκο δηλώνει τα βάρη που είχε στα πρώτα χρόνια της ζωής του από τη σύγκρισή του με τον αδελφό του που πέθανε (έπεσε από το άλογο = Ερμής σύνοδο με Κρόνο τετράγωνο με Δία {Κ8} στον 12ο {μεγάλα ζώα} ), όταν ο Τέσλα ήταν μόλις 7 ετών.

Ο Πλούτωνας στον Ωροσκόπο εκτός από το ότι του δίνει μια μαγνητική όψη και είχε και αυτό το μυστήριο σκοτεινό βλέμμα, του έδωσε και αυτά τα μοιραία γεγονότα στη ζωή του που του τσάκισαν την αυτοπεποίθηση.

Η σχέση με τον πατέρα του ήταν προβληματική (Ήλιος τετράγωνο Άρης /Σελήνη {Κυβερνήτης 4ου})  και πιθανότατα και με τη μητέρα του, ενώ το τετράγωνο των Φώτων δίνει και τη δυσαρμονία στο χώρο του σπιτιού. Ο Κρόνος στον Καρκίνο είναι σκληρός και ίσως να ένιωθε ότι δεν πήρε ποτέ αποδοχή ή αγάπη.

Ο Τέσλα έλαβε και στρατιωτική εκπαίδευση μεταξύ των άλλων σπουδών του (Ήλιος τετράγωνο Άρης). Ήταν πάντοτε αθλητικός και λεπτός ενώ περπατούσε πάρα πολύ (Ερμής στους Διδύμους και στον 3ο).

Επίσης μιλούσε 8 ξένες γλώσσες (πάλι Ερμής στους Διδύμους στον 3ο οίκο, αλλά και Τοξότης στην ακμή του 9ου) και μπορούσε να απομνημονεύσει ολόκληρα βιβλία.

Ωστόσο ο Κρόνος (πατέρας, σύμβολο εξουσίας) στον 3ο δημιούργησε προβλήματα στις πανεπιστημιακές σπουδές (Δίας Κ9 σε τετράγωνο με Κρόνο και Ήλιο)  και τελικά ο Τέσλα δεν τις ολοκλήρωσε. Όμως αναμφίβολα του έδωσε την πειθαρχία που χρειάζεται ένα μυαλό με Ερμή στους Διδύμους που δυσκολεύεται να αποκτήσει εξειδίκευση και μαθαίνει λίγο επιφανειακά.

Οι πολλαπλές όψεις του Ποσειδώνα από το 12ο οίκο καθώς και ο Βόρειος Δεσμός στον 12ο και η ακμή 5ου στο Λέοντα, δείχνουν ροπή προς τους εθισμούς και, όπως περιγράφει η Βικιπαίδεια, ο Τέσλα είχε χάσει πολλές φορές την περιουσία του στο τζόγο, όπου για κάποια χρόνια ήταν εθισμένος. Άνθρωπος ρομαντικός και σίγουρα τρυφερός και ευαίσθητος (Καρκίνος) αναζητούσε πολλές φορές τη φυγή με τη φαντασία του. Ο Κρόνος κάνει σύνοδο με την Αφροδίτη (κυβερνήτης Ωροσκόπου) και η ίδια τετράγωνο με τη Σελήνη, που δείχνει ότι δεν είχε μάθει να ακούει τις ανάγκες του με σωστό τρόπο και είχε μια εσωτερική μοναξιά και έντονη έλλειψη αυτοπεποίθησης (όψη Δία- Κρόνου που δίνει και αναστολές).  Επιπλέον, οι Δεσμοί της Σελήνης στον άξονα 12ου-6ου μαρτυρούν την τάση του για απομόνωση (κάτι που φαίνεται και από τον Ήλιο στον 4ο), τα προβλήματα υγείας του, όπως και την ικανότητα για εμβάθυνση και έρευνα (Ο Δεσμός του Μύστη).

Αξίζει να αναφερθεί και ο Χείρωνας στον Υδροχόο, που κάνει τους ανθρώπους λίγο απροσάρμοστους και κοινωνικά επαναστάτες. Με δεδομένο ότι στην περίπτωση του Τέσλα βρίσκεται στον 10ο οίκο, έχουμε περισσότερες ενδείξεις ότι ίσως πάσχιζε να ενταχθεί στο κοινωνικό σύνολο αλλά και να εδραιωθεί επαγγελματικά. Ο Χείρωνας κάνει όψη τετραγώνου με τον Πλούτωνα στον Ταύρο και αυτό δείχνει βαθειά τραύματα σχετικά με την αξία του ανθρώπου και αισθήματα εγκατάλειψης. Ίσως και κάποιες ταλαιπωρίες σχετικά με τα αποκτήματα του. Για παράδειγμα έμενε πάντα σε ξενοδοχείο και όχι σε σπίτι. Με τον Κρόνο στον Καρκίνο και τη Σελήνη στον 6ο, σκεφτόμαστε ότι ίσως αυτό μπορεί να μην έγινε μόνο για οικονομικούς λόγους.

Οι Ποσειδώνιες επιρροές και η Σελήνη στον 6ο επίσης δείχνουν την αγάπη του για τα ζώα (πήγαινε κάθε μέρα στο πάρκο να ταΐσει τα περιστέρια), την ακούραστη φύση του (κάποια στιγμή δούλεψε μέχρι και 84 ώρες χωρίς ύπνο), την εξαιρετική του μνήμη (σχεδίαζε κάτι στο μυαλό του με λεπτομέρειες και το θυμόταν να το αναπαραστήσει με απόλυτη ακρίβεια, ενώ θυμόταν και εμπειρίες των πολύ πρώιμων παιδικών του χρόνων) και την ασθενικότητα του σώματός του.

Ο Άρης με τη Σελήνη επίσης στον Ζυγό, δείχνουν άνθρωπο που έλυνε τα προβλήματα διπλωματικά αν και σίγουρα αυτή η θέση θα του έδωσε προβλήματα στη συντροφική του ζωή, και ίσως και γι’ αυτό να μην παντρεύτηκε ποτέ. Επίσης ο Νότιος Δεσμός στον Ζυγό και η Αφροδίτη στον Καρκίνο, δείχνουν ότι στις προηγούμενες ενσαρκώσεις του αφιερώθηκε ή θυσιάστηκε για την οικογενειακή-συντροφική ζωή και την πολυτέλεια (και τολμώ να πω ότι ίσως υπέφερε και γι’ αυτήν με Άρη και Κρόνο να κάνουν συνόδους στο Νότιο Δεσμό, αλλά και την Αφροδίτη που τον κυβερνά), οπότε σε αυτήν τη ζωή έπρεπε το Εγώ να αφιερωθεί στο να βρει ταυτότητα και όχι να εξαρτάται από τους άλλους. Ο Άρης και η Αφροδίτη κάνουν επίσης τετράγωνο, όπως και η Σελήνη με τον Ήλιο, που δείχνει ότι αν είχε κάποιες σχέσεις θα ήταν σίγουρα ανταγωνιστικές. Μπορεί και να έφερε και τον ανταγωνισμό καρμικά ή απλά να φοβόταν λόγω της παρελθούσας εμπειρίας  (βλ. Άρη-Αφροδίτη ως κυβερνήτες των Δεσμών). Το μπλοκάρισμα αυτό φαίνεται και στο Τ-τετράγωνο που εμπλέκει τους Δια-Άρη/ Σελήνη και κορυφαίους τους Αφροδίτη/ Ήλιο.

Οι δυο κορυφαίοι του Ταυ-τετραγώνου ανταγωνίζονται και πότε λειτουργούσε η Αφροδίτη ως κορυφαία και πότε ο Ήλιος. Τη μία π.χ θεωρούσε ότι οι άντρες είναι κατώτεροι από τις γυναίκες και άλλες φορές θεωρούσε ότι οι γυναίκες προσπαθούν να υποδουλώσουν τους άντρες με τη χειραφέτησή τους.

Αλαζονικές και επικριτικές συμπεριφορές (Ήλιος κορυφαίος Ταυ) είχε και σε άλλα θέματα όπως για παράδειγμα το ότι απεχθανόταν τους παχύσαρκους ανθρώπους. Ο ίδιος υπήρξε λιτοδίαιτος αν και καλοφαγάς, έτρωγε με πρόγραμμα και αργότερα έγινε χορτοφάγος, με τη διατροφή του να περιλαμβάνει κυρίως ψωμί, μέλι, γάλα, χυμούς και λαχανικά. Φυσικά, είχε ωροσκόπο Ταύρο, Αφροδίτη στον Καρκίνο και Σελήνη στον 6ο στον εμπεριεχόμενο Ζυγό.

Ο Ωροσκόπος Ταύρος φαίνεται στο γενικότερο στυλ του και στην εικόνα που είχαν οι άνθρωποι γι’ αυτόν. Πίστευαν ότι ήταν πάντα στιλάτος και εκλεπτυσμένος, πάντα στην τρίχα με τα ρούχα και τα μαλλιά του, ενώ το ίδιο εκλεπτυσμένος ήταν και στις επαγγελματικές του συνεργασίες. Άνθρωποι τον χαρακτήριζαν ως ειλικρινή, ταπεινό, γενναιόδωρο και ευγενή. Ένας τζέντλεμαν στην ψυχή. Επίσης φίλοι σχολίαζαν πάντα τις γευσιγνωστικές του ικανότητες.

Έχει ενδιαφέρον ότι ακόμη και όταν ήταν χωρίς χρήματα και έκανε μικροδουλειές για να ζήσει, ο Τέσλα πάντα κυκλοφορούσε καλοντυμένος και περιποιημένος, αγνοώντας τα κοροϊδευτικά σχόλια του περίγυρου. Ο Άρης στο Ζυγό του έδινε τη φινέτσα, αν και στον άντρα δίνει μια θηλυπρέπεια. Σε συνδυασμό με τη Σελήνη εκεί σε στενή σύνοδο, μπορούμε να υποθέσουμε και κάποιο μισογυνισμό.

Η Φωτιά

Ένα από τα καταστροφικά γεγονότα της ζωής του συνέβη τα ξημερώματα της 13 Μαρτίου 1895, όπου το εργαστήριό του πήρε φωτιά και οι κόποι του χάθηκαν.

Καταστρώνοντας λοιπόν το χάρτη του συμβάντος (ώρα κατά προσέγγιση με βάση την Wikipedia που αναφέρει το γεγονός στο λήμμα της βιογραφίας του) μαζί με τον γενέθλιο χάρτη του Τέσλα έχουμε τα εξής ευρήματα:

Ο διελαύνων Κρόνος ανάδρομος πάει να συναντήσει πάλι το γενέθλιο Πλούτωνα. Ο Κρόνος στο Χάρτη του κυβερνάει τον 10ο του.

Ο συνδυασμός των δυο αυτών φέρνει πάντα τραυματικά, μεταλλακτικά γεγονότα που έχουν σκοπό να μεταμορφώσουν το άτομο και να εξαλείψουν παλαιές δομές. Ουσιαστικά έχει ανανεωτική δράση, η οποία όμως έρχεται μέσα από καταστροφικά γεγονότα. Κρίνοντας από το μεγάλο τρίγωνο που σχημάτισε ο Ουρανός με τους Γενέθλιους Ήλιο και Ποσειδώνα, ο Τέσλα πρέπει να ήταν σε μια πολύ παραγωγική περίοδο με πολλές εμπνεύσεις.

Ωστόσο, ο Τέσλα είχε στο γενέθλιο του την όψη Δια-Άρη (αν και με μεγάλη ανοχή), όψη που δίνει δύναμη αλλά και απροσεξίες στη χρήση της, όπως επίσης είναι και όψη πυρκαγιάς.

Στη συγκεκριμένη λοιπόν στιγμή η γενέθλια αυτή όψη ενεργοποιήθηκε με τους διελαύνοντες Άρη και Πλούτωνα μέσα από το 2ο οίκο των αποκτημάτων να κάνουν εξάγωνο με το γενέθλιο Δία. Παρότι το εξάγωνο δεν είναι καταστροφική όψη, ωστόσο είναι όψη εύκολη που μας βάζει σε σκέψεις για την πιθανή ταχύτητα του συμβάντος. Ο Άρης επίσης μόλις έχει μπει στον 2ο οίκο και βλέπουμε ότι εκείνη τη μέρα είχε και χιαστί Αρη-Κρόνου διέλευση. Σχηματίζεται λοιπόν μια σφήνα με Κρόνο αντίθεση Πλούτωνα και χιαστί με Άρη. Η Σελήνη πυροδότησε το γεγονός δίνοντας την ώρα του συμβάντος καθώς έκανε σύνοδο με τον γενέθλιο Άρη, κάνοντας όλο αυτό το σχήμα να ζωντανεύει.

Επίσης τέσσερις μέρες αργότερα έχουμε την ακριβείας ενεργοποίηση του μεσοδιαστήματος Άρη/Ουρανού από τον Κρόνο με όψη τετραγώνου, και σαφέστατα υποδεικνύει βίαιη καταστροφή.

Αν και δεν έχουμε ακριβή ώρα, το συμβάν δίνει πιθανότατα ωροσκόπο Κριό (εκτός αν είναι νωρίτερα, όπου δίνει Ιχθύες) με πρώτο γενέθλιο πλανήτη ανατέλλοντα τον Δια στον 12ο. Επανάληψη λοιπόν της γενέθλιας υπόσχεσης με ίδιους πρωταγωνιστές να βάζουν τη φωτιά στο συμβάν.

Αν η ώρα είναι αρκετά μετά τις 6:30 π.μ, τότε ο πρώτος ανατέλλων γενέθλιος πλανήτης είναι ο Πλούτωνας. Πάλι σε αυτή την περίπτωση προμηνύεται το μοιραίο γεγονός, που όμως υπόσχεται ότι ο Τέσλα θα ανακτήσει ότι έχασε και το εργαστήριό του θα ξαναφτιαχθεί, όπως ακριβώς είναι το ζητούμενο της συνάντησης του Κρόνου με τον Πλούτωνα.

Η ηλιακή επιστροφή δείχνει επίσης ενεργοποιημένα τα ίδια σημεία με ηλιακό Άρη πάνω στο Δια και ηλιακό Κρόνο πάνω στον Άρη σε τετράγωνο με Ήλιο.

Επίσης στο ηλιακό βλέπουμε το γενέθλιο μεσοδιάστημα Ουρανού/ Κρόνου να ενεργοποιείται με τον Ποσειδώνα της ηλιακής επιστροφής, που είναι μεσοδιάστημα ξαφνικής, δυσάρεστης έντασης με Ποσειδώνα να δίνει την απώλεια.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι μια μέρα νωρίτερα έχουμε και την σεληνιακή επιστροφή του, όπου και εκεί φαίνεται το επικείμενο καταστροφικό γεγονός. Ο Άρης, ο Πλούτωνας και ο Ποσειδώνας σε σύνοδο στον 11ο οίκο του Lunar και σε αντίθεση με Βέρτεξ, δείχνουν τη μοιραία διάλυση του εργαστηρίου και την καταστροφή των σχεδίων του. Επίσης ο Άρης κάνει χιαστί με τον Κρόνο στον 4ο, δίνοντας την καταστροφή ολόκληρου του οικήματος. Ωροσκόπος της Σεληνιακής Επιστροφής είναι στις 24μοίρες Καρκίνου (σημείο που βρίσκεται στον 4ο του γενέθλιο) και η Σελήνη είναι στον 4ο σε όψη τριγώνου με την παραπάνω τριάδα, δίνοντας την ταχύτητα του συμβάντος, καθώς η ενέργεια του τριγώνου πάντα ρέει ανεμπόδιστη. Ο Ήλιος κάνει τετράγωνο με το Δια στον 12ο που δίνει πιθανότητα αμέλειας.

Τέλος, έχουμε σκληρό Υοd  με Άρη, Μεσουράνημα και κορυφή τον Κρόνο να επαναλαμβάνουν το μοτίβο της απόγνωσης, της καταστροφής και της αποτυχίας.

Ένα άλλο σημείο που δεν πρέπει να παραβλέψουμε είναι ότι στις 11 Μαρτίου, δύο μέρες νωρίτερα, έλαβε χώρα σεληνιακή έκλειψη στις 20 μοίρες του άξονα Παρθένου – Ιχθύων (μέσα στον 6ο και 12ο του οίκο) κάνοντας σύνοδο ακριβείας με τον Ποσειδώνα του (Κ12) και ο Ήλιος χιαστί με τον Άρη του. Δυο μέρες λοιπόν μετά την έκλειψη, η Σελήνη κάνει σύνοδο με τον γενέθλιο Άρη που είναι ήδη υπό την επιρροή της Σεληνιακής Έκλειψης της 11ης Μαρτίου και πυροδοτεί πάλι το ατυχές γεγονός.

Επιπροσθέτως, στον προοδευτικό του Χάρτη έχουμε την περίοδο εκείνη τον προοδευτικό Ήλιο να κάνει τετράγωνο με προοδευτικό Ουρανό και προοδευτικό Ωροσκόπο να κάνει επίσης τετράγωνο με προοδευτικό Πλούτωνα. Τουτέστιν ατυχήματα, ξαφνικές ανατροπές και τελικά δραστικές αλλαγές. Η Προοδευτική του Σελήνη μόλις μπαίνει στον 12ο, είναι ήδη στους Ιχθύες, και σηματοδοτεί μια περίοδο απομόνωσης και θλίψης. Ας σημειωθεί επίσης ότι η προοδευτική σελήνη κάνει όψη χιαστί με τη γενέθλια στον 6ο.

Με όλα τα παραπάνω συστήματα πρόβλεψης βλέπουμε ότι υπάρχει έντονη ενεργοποίηση του άξονα 6ου-12ου.

Σε σύγκριση γενεθλίου-προοδευτικού έχουμε την προοδευτική Σελήνη σε ακριβείας χιαστί με τη γενέθλια στον 6ο οίκο. Η Σελήνη κυβερνά παραδοσιακά, αλλά και στην προκειμένη, τον 4ο οίκο του Τέσλα. Η προοδευτική Σελήνη πυροδοτεί γεγονότα και δουλεύει πάντα με ακρίβεια όταν αλλάζει οίκο ή ζώδιο και όταν αγγίζει γενέθλιο πλανήτη, όπως στην παρούσα περίπτωση.

Όμως το τρίγωνο του προοδευτικού Άρη με τον Κρόνο σε ακρίβεια, επιβεβαιώνει την ακούραστη φύση του να αναδομήσει ότι έχασε παρά τις δυσκολίες. Μέσα στα επόμενα δυο χρόνια ο προοδευτικός Ερμής θα κάνει όψη εξαγώνου με τον γενέθλιο Κρόνο, σηματοδοτώντας μια περίοδο που θα χτίσει πάλι και θα υλοποιήσει σχέδια με επιμονή, θα οργανώσει και θα μεθοδεύσει την πνευματική του δουλειά. Η προοδευτική όψη αυτή έχει ιδιαίτερη δυναμική καθώς ο συνδυασμός Ερμή-Κρόνου υπάρχει στον γενέθλιο ως φυσική προδιαγραφή.

Το ατύχημα και το τέλος

Αργότερα, όταν ο Τέσλα ήταν 81 ετών, είχε ένα ατύχημα καθώς διέσχιζε το δρόμο έξω από το ξενοδοχείο του. Τον παρέσυρε ένα ταξί με αποτέλεσμα να σπάσει τρία πλευρά και να του καταστρέψει την πλάτη.  Ήταν άραγε γενέθλια υπόσχεση το συμβάν με γενέθλια σύνοδο Κρόνου-Ερμή στον 3ο;

Σίγουρα ο προοδευτικός χάρτης του για το φθινόπωρο του 1937 επιβεβαιώνει το γεγονός, καθώς ο Ερμής ήταν σε τετράγωνο με το Χείρωνα. Και τα δυο αυτά σώματα σχετίζονται με τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα.

Φυσικά, όπως συνήθιζε, αρνήθηκε να δει γιατρό και μετά από αυτό δεν ανάρρωσε ποτέ πλήρως.

Ωστόσο, ο θάνατός του επήλθε μερικά χρόνια αργότερα, το 1943, από θρόμβωση του αίματος.

Ο κυβερνήτης του 8ου οίκου του είναι ο Δίας, όπου βρίσκεται στον Κριό. Ο Δίας κυβερνά τις αρτηρίες και τη ροή του αίματος, ενώ ο Άρης το ίδιο το αίμα. Το τέλος τον βρήκε σε απομόνωση καθώς ο Δίας βρίσκεται στο 12ο οίκο της απομόνωσης.

Στον χάρτη των διελεύσεων φαίνεται ότι ο διελαύνων Άρης ήταν σε χιαστί με τον Ήλιο του, ο Πλούτωνας ήταν τα τελευταία χρόνια της ζωής του στον 4ο οίκο και την ίδια χρονιά ο Δίας (Κυβερνήτης του 8ου του) σε αναδρομή έκανε σύνοδο με τον Ήλιο του, επίσης στον 4ο (όψη που επίσης σχετίζεται με τους ιστούς και το αίμα), παίρνοντας την καρδιά του στο πιο μακρινό ταξίδι.

Πηγές:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
The Combination of Stellar Influences – Reinhold Ebertin, AFA, 1988

Από την Αναστασία Διακίδη

Σχετικά άρθρα

Kahlil Gibran

Kahlil Gibran

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Ο Kahlil Gibran γεννήθηκε στις 6 Ιανουαρίου το 1883 στο Λίβανο. Ήταν καλλιτέχνης ζωγράφος, ποιητής και συγγραφέας,...

Διαβάστε Περισσότερα