Ένας από τους πιο επεισοδιακούς έρωτες που άφησε εποχή, είναι εκείνος της Elizabeth Taylor με του Richard Burton. Μοιραίος, παθιασμένος, καταστροφικός… Ερωτεύθηκαν με την πρώτη ματιά στα γυρίσματα της ταινίας “Cleopatra” το 1961, ενώ ήταν και οι δύο παντρεμένοι με άλλους. Παντρεύτηκαν τον Μάρτιο του 1964 όμως ακολούθησαν μεγάλες συγκρούσεις που τους οδήγησαν σε διαζύγιο δέκα χρόνια μετά. Δεν άντεξαν μακριά ο ένας από τον άλλον και ξανάσμιξαν, με δεύτερο γάμο, σε μυστική τελετή στην Αφρική έναν χρόνο μετά, το 1975. Ωστόσο την επόμενη χρονιά ξαναχωρίζουν!
Εδώ πάει το “μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε”. Η Elizabeth αργότερα παραδέχτηκε ότι ο Richard ήταν ο έρωτας της ζωής της, μάλιστα λίγα χρόνια πριν πεθάνει είχε δηλώσει πως: «..αν ο Ρίτσαρντ ήταν ζωντανός, πιθανότατα θα ξαναπαντρευόμασταν…». Και εκείνος όμως είχε πολύ μεγάλο έρωτα μαζί της, καθώς μας αποκαλύπτουν τα ημερολόγια που κρατούσε, τα οποία βγήκαν στην δημοσιότητα μετά τον θάνατό του. Την έβλεπε πανέμορφη, ως το αιώνιο one night stand του, την ζήλευε, δεν μπορούσε να φανταστεί την ζωή του μακριά της και ένιωθε πολύ τυχερός που την είχε δική του.
Στα ωροσκόπιά τους υπάρχει ισχυρό δέσιμο καθώς βλέπονται ο Ήλιος και η Σελήνη σε πολλές όψεις. Είναι η αρχετυπική όψη της ένωσης του αρσενικού με το θηλυκού, φέρνει συναισθηματική ταύτιση, αγάπη, σταθερότητα, την αίσθηση ότι είναι ο ένας φτιαγμένος για τον άλλον, κυρίως στις συνόδους. Είναι σε σύνοδο ο Ήλιος του με την Σελήνη της και ο Ήλιος της σε αντίθεση με την δική του Σελήνη. Αυτές οι όψεις γίνονται όψεις ιδιομοιρίας όταν δούμε το Τροπικό ωροσκόπιο του Ρίτσαρντ με το Δρακωνικό ωροσκόπιο της Ελίζαμπεθ.
Υπάρχει ισχυρός μαγνητισμός όταν βλέπουμε όψεις (κυρίως σύνοδο, αντίθεση) πλανητών Δρακωνικού με Τροπικού Ωροσκοπίου
Το Δρακωνικό ωροσκόπιο είναι αυτό που τοποθετούμε τον Βόρειο Δεσμό (Δράκο) στην 00 Κριού και συμβολίζει τις προηγούμενες ενσαρκώσεις και την εξέλιξη του ταξιδιού της ψυχής μας, συγκρίνοντάς το σε ιδιοσυναστρία με το Τροπικό μας ωροσκόπιο. Στις συναστρίες, στην σύγκριση Τροπικού του ενός με Δρακωνικό του άλλου, φαίνεται πως ο Δρακωνικός πλανήτης, που βρίσκεται στο υποσυνείδητο, θέλει να δράσει μέσω του Τροπικού πλανήτη του άλλου. Μέσα από τον Τροπικό πλανήτη παίρνει νόημα. Έτσι υπάρχει ισχυρός μαγνητισμός όταν βλέπουμε όψεις (κυρίως σύνοδο, αντίθεση) πλανητών Δρακωνικού με Τροπικού Ωροσκοπίου. Η ανοχή είναι έως 5 μοίρες.
Έχουμε λοιπόν την Τροπική του Σελήνη στην 09 28′ Παρθένου να βλέπει αντίθεση τον Δρακωνικό της Ήλιο στην 10 02′ των Ιχθύων και σύνοδο τον Ποσειδώνα της στην 09 20′ της Παρθένου. Ο Ήλιος της και ο Ποσειδώνας της βρίσκουν νόημα στην Σελήνη του, εξωτερικεύονται. Η δική της Δρακωνική Σελήνη 18 28′ Σκορπιού είναι σε σύνοδο με τον Τροπικό του Ήλιο 17 42′ Σκορπιού και Κρόνο του 17 05′ Σκορπιού. Έτσι ο Ήλιος του και ο Κρόνος του εξωτερικεύονται μέσω της Σελήνης της. Οι ίδιες όψεις υπάρχουν και στα Τροπικά Ωροσκόπια και ενισχύονται με τα Δρακωνικά.
Το δέσιμο που δεν ξέρουν συνειδητά πώς και γιατί συμβαίνει.
Να προσθέσω πως αν συγκρίνουμε και τα Δρακωνικά μεταξύ τους, πάλι βλέπουμε όψεις στα Φώτα τους (Ήλιο – Σελήνη). Ο Δρακωνικός Ήλιος της 10 02′ Ιχθύων σε εξάγωνο ακριβείας με την Δρακωνική Σελήνη του 10 27′ Ταύρου και ο Δρακωνικός Ήλιος του 18 40′ Καρκίνου σε τρίγωνο ακριβείας με την Δρακωνική Σελήνη της 18 28′ Σκορπιού. Πολλαπλές όψεις μεταξύ των Φώτων στα ωροσκόπιά τους… Η σύγκριση δύο Δρακωνικών Ωροσκοπίων μας δείχνει την σύνδεση που υποβόσκει υποσυνείδητα. Το δέσιμο που δεν ξέρουν συνειδητά πώς και γιατί συμβαίνει.
Ο Ποσειδώνας της πάνω στην Σελήνη του δίνει την εξιδανίκευση που είχε για εκείνην, την ανιδιοτελή αγάπη και την πλάνη, να μην βλέπει αυτό που πραγματικά ήταν η Ελίζαμπεθ αλλά κάτι άλλο… Αυτό ενισχύεται και από το τετράγωνο ιδιομοιρίας του Ερμή του με τον Ποσειδώνα της. Ο Κρόνος του πάνω στην Σελήνη της και τρίγωνο με τον Ήλιο και τον Ερμή της δίνει την μακροβιότητα στην σχέση και κάποια πειθαρχία από μέρους του Ρίτσαρντ. Είναι και ο Πλανήτης του Κάρμα, που έρχεται ως Δάσκαλος και σε μια συναστρία δείχνει τα μαθήματα που έχει να δώσει αυτός που έχει τον Κρόνο. Καρμική σχέση λοιπόν και για την Ελίζαμπεθ αλλά και για τον Ρίτσαρντ, διότι ο δικός της Κρόνος ήταν σε σύνοδο με τον Νότιο Δεσμό του. Ο Δίας του τετράγωνο με την Αφροδίτη της μας δείχνει το πόσο large ήταν απέναντί της, την είχε μέσα στα πλούτη καθώς της αγόραζε jet και διαμαντένια δακτυλίδια. Επίσης υπερβολή στο συναίσθημα και στον τρόπο διασκέδασης.
Το sex έρχεται από την αντίθεση του Άρη της με την Σελήνη του και ενισχύεται και από τις όψεις Ήλιου – Σελήνης. Οι εντάσεις επίσης από Άρη αντίθεση Σελήνη αλλά και Ουρανό τετράγωνο Πλούτωνα. Είναι όψεις συχνών ξεσπασμάτων. Για την αίσθηση του μοιραίου ευθύνεται το τετράγωνο Αφροδίτης της με Πλούτωνά του… Είναι μια όψη συναισθηματικού κενού, φέρνει εμμονική αγάπη όμως νιώθεις πως ποτέ δεν είσαι πραγματικά μαζί με τον άλλον. Ήρθε και ο αποχωρισμός, που αρκετές φορές συναντούμε με το τετράγωνο Αφροδίτης Πλούτωνα σε ζευγάρια που χωρίζουν ενώ έχουν αγαπηθεί βαθιά.
Δύσκολη η σχέση τους αλλά και πολύ δυνατή. Πέρασε από σαράντα κύματα… Τελικά δεν άντεξε στον χρόνο παρά τις προσπάθειες και των δύο. Ο έρωτας όμως έμεινε φλογερός στις καρδιές τους ως το τέλος.
Από Αρετή Γεωργακοπούλου